Doświadczenie życiowe

Pomimo wieku (dla niektórych 28 lat to wiek średni) wiem na tyle dużo, by móc z czystym sumieniem podejmować kolejne wyzwania życiowe mając wiedząc, że dam sobie radę. Doświadczenie to dla mnie istotny budulec, na którego podstawie tworzę trwałą i stabilną przyszłość.

Moje doświadczenie zacząłem budować będąc jeszcze na studiach:

  • Od Listopada 2003 do Marca 2005 byłem zastępcą Przewodniczącego w Samorządzie Studenckim w WSNHiD, Do moich zadań należało: przygotowywanie imprez studenckich, przepływ bieżących informacji dla studentów, kontakt z innymi uczelniami, współpraca z działem marketingu, reprezentowanie spraw studenckich, uczestniczenie w targach edukacyjnych.
  • Podczas praktyk letnich w 2004 roku w Aptece Staromiejskiej w Koninie na stanowisku specjalisty ds. Zarządzania Apteką, doskonaliłem wiedzę z zakresu BHP, zarządzania kadrami, planowaniem i realizowaniem krótkoterminowych akcji marketingowych,
  • We wrześniu 2004 roku jako dodatkowe doświadczenie, podjąłem praktyki w firmie komputerowej Bestcom, w której to przyswajałem wiedzę z zakresu ogólnego funkcjonowania przedsiębiorstwa informatycznego,
  • Podczas kolejnych praktyk letnich w 2005 roku podjąłem decyzję o rozwijaniu doświadczenia w dziale kard w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kole,
  • W 2006 roku, tuż po obronie pracy magisterskiej postanowiłem spożytkować swoją wiedzę i wykorzystać ją zakładając własną działalność. Będąc związanym z branżą medyczną i farmaceutyczną, postanowiłem spróbować swoich sił wdrażając rozwiązania technologiczne dopasowane do jednostkowych potrzeb. Dzięki temu że prowadziłem własną firmę, byłem odpowiedzialny za wszystkie elementy funkcjonowania firmy: kontakt z klientem, marketing, tworzenie odpowiedniej dokumentacji, księgowość, kreowanie wizerunku na zewnątrz firmy.
  • Po zakończeniu działalności w 2009 roku znalazłem odpowiednie miejsce, by spożytkować moją wiedzę i umiejętności i zostałem zatrudniony w firmie informatycznej INFOTELECOM, na stanowisku specjalisty ds. marketingu. Do moich zadań należy: Kreowanie wizerunku firmy, Przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych firmy, Opracowywanie strategii i programów rozwoju sprzedaży produktów i usług, Przygotowanie planów działań marketingowych i nadzór nad ich realizacją, Kształtowanie wizerunku firmy, Pozyskiwanie klientów, Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi.
  • Oprócz doświadczeń zawodowych, uczęszczałem również na różnego rodzaju szkolenia. Oto niektóre z nich:

    23.10.2009r. - Szkolenie z zakresu Technik Marketingowych

    3. 02. 2009r. - Uczestnik kursu Języka angielskiego biznesowego i księgowego

    16. 12. 2008r. Szkolenie z zakresu NLP w nawiązywaniu dobrych relacji biznesowych i efektywnej komunikacji,

    26. 06. 2008r. Uczestnik III Forum Inwestycyjnego,

    23. 04. 2008r. Warsztat z autoprezentacji,

    21. 08. 2007r. Szkolenie z zakresu serwisu programów serii Kamsoft

    5-6 07. 2007r. Szkolenie z zakresu Strategii eksportowej jako elementu strategii rozwoju przedsiębiorstwa,

    2-3 07. 2007r. Szkolenie z zakresu transakcji eksportowych,

    25- 26 06. 2007r. Szkolenie z zakresu Marketingu i promocji produktu na rynkach eksportowych.

Zdobyte przeze mnie doświadczenie pozwala mi swobodnie działać w dziedzinie marketingu, z którym wiążę moje dalsze plany rozwoju.

Dodane dnia: 2.08.2010r.
Copyright by Maks Maźwa